Comenzi online 0767.229.885

local_shipping Transport gratuit prin curier la comenzile online peste 199,00 Lei

Dorești achiziție prin SEAP/SICAP?

Cum invingem frica de a suna clientii

Cum invingem frica de a suna clientii

6 pasi utili

 

Frica de a suna clientii este o frica comuna a echipelor de vanzari. Vestea buna este ca aceasta frica poate fi depasita prin cateva metode de practica și abordare potrivită. Te invit să urmărim în continuare cateva sfaturi care te pot ajuta sa invingi aceasta frica: 

 

1.In primul rand, trebuie sa privesti apelul telefonic ca pe un avantaj al implicării tale. Sunand clienții poți oferi clarificări, informații suplimentare, îi poți ajuta sa ia o decizie, lucru care îți va ușura munca și va îmbunătăți totodată relația cu aceștia. 

 

2.Planificare & Pregatire: Orice apel telefonic trebuie bine planificat și în același timp exersat. Fii bine informat despre produsele și serviciile despre care vrei sa vorbesti pentru ca doar așa poți transmite încredere clienților. Și nu uita, procesul de vanzare în sine este un ,,transfer de încredere’’. 

 

3. Începe cu apeluri mai ușoare: Dacă frica de a suna clienții sau potențialii clienți este copleșitoare, atunci începe cu clienții cu care ai deja o relatie apropiata. Prin practica regulată a apelurilor, vei deveni mai confortabil și mai increzator în comunicarea cu aceștia. 

 

4. Foloseste un script : Dacă te simți mai în siguranță te poți folosi de un script în timpul convorbirii. Te ajuta sa ai o structura și o siguranta, DAR asigura-te ca vorbești natural și autentic. Nu te transforma intr-un robotel . Clienții vor simți rigiditatea și nesiguranța din vocea ta dacă doar citesti scriptul . Și inca un pont,  un vanzator bun asculta nevoile clientului după care îl ajuta sa ia cea mai buna decizie. 

 

5. Vizualizeaza succesul: Inainte de a suna clientul imagineaza-ti o conversatie plina de incredere și succes în care clienții sunt deschisi și interesați de produsele și serviciile tale. Increderea in propriile forte duce la succes!

 

6. Exersează și primește feedback: Exersează cu colegii și prietenii tai și cere feedback. Poți face acest lucru prin roll play-uri, sau pur și simplu sa te inregistrezi vorbind, după care sa te asculți, lucru care te va ajuta sa iti îmbunătățești continuu convorbirile.