Ce spun clienții noștri?
(50 de comentarii)

Livrarea produselor prin curier
Stimați clienți,
Ne dorim ca fiecare client să fie pe deplin mulțumit de produsele cumpărate! Astfel, vă rugăm să verificați conținutul coletului înainte de semnarea procesului verbal.
Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind conținutul unor colete trebuie făcute în momentul livrării pe AWB sau prin întocmirea unui proces verbal de constatare, refuzând primirea coletului și plata transportului. Orice reclamații ulterioare ne pun în imposibilitatea de a rezolva aceste probleme.
Solicitarea detaliior despre tarifele transportului, se va face către curier.
Vă mulțumim!
Garantii
DECLARAȚIE DE CONFORMITATE
Noi, J&J GROUP SRL, cu sediul în București, Str. Drumul Lunca Priporului Nr. 140, sector 3, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J40/1038/2002, CUI: RO 14450110, asigurăm, garantăm și declarăm pe propria răspundere că produsele noastre nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu are impact negativ asupra mediului și corespunde standardelor înscrise în declarațiile de conformitate, respectă cerințele de protecție și sunt în conformitate cu standardele și normativele europene în vigoare.
CONDIȚII DE GARANȚIE
Garanția se acordă în conformitate cu legile în vigoare la data cumpărării. Drepturile consumatorului sunt conforme cu prevederile legilor OG21/1992 și Legea 449/2003 actualizate.
Garanție comercială : 12 luniGaranția de conformitate : 24 luni
Garanția se aplică de la data cumpărării produsului!
Pentru a beneficia de garanție Beneficiarul trebuie să prezinte o copie a facturii fiscale, iar produsul trebuie să aibă codul de identificare lizibil!
PIERDEREA GARANȚIEI:Garanția se pierde în următoarele situații:
- Expunerea produsului în alte condiții decât cele recomandate de Furnizor (indoor);
- Deteriorarea și apariția unor defecțiuni datorate transportului impropriu efectuat de Beneficiar, firma de curierat sau prin orice alte mijloace de transport care nu țin de Furnizor;
- Manipularea, montarea/demontarea, utilizarea și întreținerea produsului de către Beneficiar, in alte condiții decât cele recomandate de Furnizor;
- Curățarea cu substanțe chimice, altele decât cele recomandate;
- Intervenția asupra stării originale a produsului (modificare, reparare, debitare, găurire, vopsire, lipirea altor repere etc.);
- Depozitarea în condiții improprii, deteriorarea produselor ca urmare a acțiunii umezelii, substanțelor chimice, corozive etc.
- Daune provocate din cauza loviturilor accidentale sau actelor de vandalism.
Livrarea produselor prin curier
Stimați clienți,
Ne dorim ca fiecare client să fie pe deplin mulțumit de produsele cumpărate! Astfel, vă rugăm să verificați conținutul coletului înainte de semnarea procesului verbal.
Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind conținutul unor colete trebuie făcute în momentul livrării pe AWB sau prin întocmirea unui proces verbal de constatare, refuzând primirea coletului și plata transportului. Orice reclamații ulterioare ne pun în imposibilitatea de a rezolva aceste probleme.
Solicitarea detaliior despre tarifele transportului, se va face către curier.
Vă mulțumim!